Informacja o dostępności usług świadczonych przez IDENTT sp. z o.o.

IDENTT sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność aplikacji mobilnej „IDENTT” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 czerwca 2025 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO KORZYSTANIA Z USŁUGI

  1. spółka świadczy usługi w ramach aplikacji mobilnej IDENTT
  2. Do korzystania z usługi IDENTT niezbędne jest urządzenie mobilne z systemem Android w wersji  27 i/lub iOS w wersji 15.3, wyposażone w moduł NFC, aktywowanie wymaganych uprawnień systemowych.

INFORMACJA O SPOSOBIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ DOSTĘPNOŚCI PRZEZ USŁUGI ŚWIADCZONE W RAMACH APLIKACJI MOBILNEJ IDENTT

  1. Aplikacja IDENTT, w zakresie wykorzystywanym do świadczenia usług na rzecz konsumentów, podlega przepisom dotyczącym dostępności cyfrowej.
  2. Ocena zgodności ze standardem WCAG 2.2 na poziomie AA została przeprowadzona w ramach wewnętrznego audytu dostępności.
  3. Aplikacja jest częściowo zgodna z wymaganiami standardu WCAG 2.2 na poziomie AA, ze względu na poniższe niezgodności:
    Obecnie występują następujące bariery dostępności zgłoszone w ramach audytu:
    – Komunikaty i informacje zwrotne (4.1.3):
    – Struktura, relacje i oznaczenia (1.3.1, 3.3.2):
    Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco usuwać wskazane bariery.
  4. Ze względu na wymogi bezpieczeństwa procesu weryfikacji tożsamości obowiązują następujące ograniczenia:
    Brak alternatywy dla użytkowników bez możliwości korzystania z modułu NFC.
    Proces weryfikacji eID wymaga odczytu elektronicznego warstwy dokumentu zgodnie z przepisami regulacyjnymi. Nie jest możliwe oferowanie w pełni alternatywnej ścieżki dla użytkowników, których urządzenia nie obsługują NFC.
  5. Na bieżąco monitorujemy spełnienie wymagań dostępności przez aplikację mobilną IDENTT od 09.10.2025 r.
  6. Zgłoszenia na brak dostępności można kierować na adres:
    IDENTT Sp. z o.o.
    Gen. Romualda Traugutta 45, 50-416 Wrocław, Polska

    Pocztą elektroniczną: contact@identt.pl
    Telefonicznie: +48 572 651 741.

    W zgłoszeniu należy wskazać:
    – usługę lub produkt, którego dotyczy zgłoszenie,
    – który wymóg dostępności nie został spełniony,
    – żądanie dostosowania / usunięcia bariery (jeśli to możliwe).
    IDENTT zobowiązany jest rozpatrzyć zgłoszenie w terminie 30 dni od jego otrzymania (lub 60 dni w szczególnie uzasadnionych przypadkach) i poinformować zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia. (Na mocy ustawy przewidziano tryb skargowy i terminy reagowania przedsiębiorcy).
    Jeśli zgłoszenie do IDENTT nie zostanie rozpatrzone w terminie, zostanie rozpatrzone odmownie albo nie zostanie spełnione żądanie dostosowania, osoba ma prawo złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON.

  7. Oświadczenie sporządzono dnia 09 października 2025 r.  i zaktualizowano 20 października 2025 r.