Informacja o dostępności usług świadczonych przez IDENTT sp. z o.o.
IDENTT sp. z o.o. zobowiązuje się zapewnić dostępność aplikacji mobilnej „IDENTT” zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28 czerwca 2025 r. o zapewnianiu spełniania wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze oraz dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/882.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE DO KORZYSTANIA Z USŁUGI
- spółka świadczy usługi w ramach aplikacji mobilnej IDENTT
- Do korzystania z usługi IDENTT niezbędne jest urządzenie mobilne z systemem Android w wersji 27 i/lub iOS w wersji 15.3, wyposażone w moduł NFC, aktywowanie wymaganych uprawnień systemowych.
INFORMACJA O SPOSOBIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ DOSTĘPNOŚCI PRZEZ USŁUGI ŚWIADCZONE W RAMACH APLIKACJI MOBILNEJ IDENTT
- Aplikacja IDENTT, w zakresie wykorzystywanym do świadczenia usług na rzecz konsumentów, podlega przepisom dotyczącym dostępności cyfrowej.
- Ocena zgodności ze standardem WCAG 2.2 na poziomie AA została przeprowadzona w ramach wewnętrznego audytu dostępności.
- Aplikacja jest częściowo zgodna z wymaganiami standardu WCAG 2.2 na poziomie AA, ze względu na poniższe niezgodności:
Obecnie występują następujące bariery dostępności zgłoszone w ramach audytu:
– Komunikaty i informacje zwrotne (4.1.3):
– Struktura, relacje i oznaczenia (1.3.1, 3.3.2):
Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco usuwać wskazane bariery. - Ze względu na wymogi bezpieczeństwa procesu weryfikacji tożsamości obowiązują następujące ograniczenia:
Brak alternatywy dla użytkowników bez możliwości korzystania z modułu NFC.
Proces weryfikacji eID wymaga odczytu elektronicznego warstwy dokumentu zgodnie z przepisami regulacyjnymi. Nie jest możliwe oferowanie w pełni alternatywnej ścieżki dla użytkowników, których urządzenia nie obsługują NFC. - Na bieżąco monitorujemy spełnienie wymagań dostępności przez aplikację mobilną IDENTT od 09.10.2025 r.
- Zgłoszenia na brak dostępności można kierować na adres:
IDENTT Sp. z o.o.
Gen. Romualda Traugutta 45, 50-416 Wrocław, PolskaPocztą elektroniczną: contact@identt.pl
Telefonicznie: +48 572 651 741.W zgłoszeniu należy wskazać:
– usługę lub produkt, którego dotyczy zgłoszenie,
– który wymóg dostępności nie został spełniony,
– żądanie dostosowania / usunięcia bariery (jeśli to możliwe).
IDENTT zobowiązany jest rozpatrzyć zgłoszenie w terminie 30 dni od jego otrzymania (lub 60 dni w szczególnie uzasadnionych przypadkach) i poinformować zgłaszającego o wyniku rozpatrzenia. (Na mocy ustawy przewidziano tryb skargowy i terminy reagowania przedsiębiorcy).
Jeśli zgłoszenie do IDENTT nie zostanie rozpatrzone w terminie, zostanie rozpatrzone odmownie albo nie zostanie spełnione żądanie dostosowania, osoba ma prawo złożyć zawiadomienie do Prezesa Zarządu PFRON. - Oświadczenie sporządzono dnia 09 października 2025 r. i zaktualizowano 20 października 2025 r.